Sunday, February 24, 2008

How much we got!

難得回到檳城,我肯定要辦貨啦… 打開旅行袋,让你看看我的收获!
我買了这些包裝食品。
親人好友给我的新年饼,榴槤糕(我在檳城找榴槤,因不是季節连档都没有,吃不到榴槤loh)及包裝食品等,让我滿載而歸,很感謝你们的爱!
我想这些食物可減輕我对它们想念的一些时日了吧…
Steve 的兴趣是做饼…所有他买了制作年饼的用品,
DVD你看他也是有收获 oh
Since I went back to Penang I thought to buy some products… I unpacked my luggage and you can see how much I got!
I bought these packaged food.
My family members, god-mother’s family and my friends gave me some Chinese New Year cookies, durian cake (I couldn’t find durian in Penang because it is not in season, and didn’t even see the stall, so I didn’t have durian) and these packaged foods. I am back, full of love from you all. Thank you so much!
I think these might reduce my missing Penang’s food for a while…
Steve is interested in making cookies…so he bought these CNY cookie moulds, and DVDs. See how much he got!

3 comments:

Anonymous said...

hi
你好,我是住在新加坡,马来西亚藉的朋友,好喜欢看你的部落各哦,原来你是槟城人哦还和我一样是潮州人呢

雪莉

eHeart said...

Hi雪莉,
谢谢!很高兴你成为我的读者。;-)
潮州话说...自己人,.....

Anonymous said...

hi lktan

哈哈!是的,我们是自己人。。。

雪莉

Google