Thursday, October 13, 2011

India - Srinagar

The route from Kargil to Sonamarg

Sonamarg
Horse riding



Climbing/Walking to the Glacier

Back by horse riding again.

The route from Sonamarg to Srinagar


Srinagar


Heritage Mughal Garden Nishat


Heritage Mughal Garden Shalimar

Shikara (rolling boat)
Dal Lake
Floating factory/shop

Sunset at Dal Lake


我的其中一個願望是: 願和我的終身伴侶一起環遊世界。

不知怎麼我竟然忘了,獨自訂機票到印度,加入朋友群的旅遊。以及和不認識的兩位旅伴延伸旅遊其他景區
計劃。
我後悔,我違了這次沒和我的終身伴侶旅遊印度。
一路上空氣的塵埃,附加了很多感受,飛塵扑扑。
我想我已嘗試處理,但不被接納。

No comments:

Google